„Haas” partnerystė su „Ferrari” turi ir pliusų ir minusų

0
@HaasF1

Šių metų debiutantė „Haas” komanda sezoną pradėjo labai sėkmingai. Daug F1 pasaulio žmonių buvo ne itin patenkinti šios komandos pasirinktu keliu – kiek įmanoma daugiau dalių įsigyti iš „Ferrari” komandos. Robas Tayloras, komandos vyriausiasis dizaineris, paatviravo, kur slypi tokios strategijos minusai.

Tayloras pasakoja, kad tai jog nereikia patiems gaminti, testuoti, o visas detales užtenka paprasčiausiai nusipirkti sutaupo labai daug laiko, bei resursų, tačiau taip jie gauna detales, apie kurias prieš sandorį žino labai ne daug, o visą informaciją gauna tik paskutinėmis akimirkomis.

Reklama

Taigi, vos gavus detales, lieka mažai laiko jas integruoti į savo automobilį taip, kad viskas veiktų, taip kaip turi.

„Visa tai turi savų trukumų. Mus pasiekia labai daug informacijos apie būsimas detales, bet visa tai būna suteikiama, tik tada, kai jie būna tikri, kad mes visai tai pirksime. Tačiau pirminė informacija nėra labai išsami.

Paprastai, kai projektuoji būsimą bolidą, ar jo atnaujinimą, tu turi galvoje viziją, ir ją plėtoji, kol išgauni galutinį rezultatą. O pagal mūsų sutartį mes gauname jau visiškai apgalvotą, išanalizuotą produktą, o pačių pirminių minčių mes nematome, tad ir šioje situacijoje lazda turi du galus.

Mums netenka dirbti kūrybinio ir minties išdirbimo linkme, tačiau mums tenka laukti ir gavus visą informaciją labai greitai perprasti kitų darbą.”

Robas sako, kad didžiausias rūpestis gavus tokias detales – ar pavyks jas įdiegti į savo automobilį sklandžiai.

„Mūsų didysis rūpestis ne tas „Ar tai mums tiks, kai viskas bus pagaminta?”, o „Ar pavyks jį įdiegti? Ar pavyks įkišti pirštus visa tai montuojant?”. Puikus pavyzdys yra priekinės pakabos tvirtinimo elementai. Mes kuriame savo važiuoklę, o jie savąją, viskas apskaičiuota milimetrų tikslumu. Klausimų ar tie elementai tilps nekyla, tiesiog kartais būna tiek mažai vietos, kad kyla tokie klausima, kaip „Ar yra mechanikas su mažesnėm rankom?””

Komandos atstovas supranta, kad partnerystė yra labai ankstyvoje stadijoje ir abi pusės tikisi, kad pavyks rasti tokį bendradarbiavimo būdą, kad tokių nesklandumų būtų išvengta ateityje.

„Mes visada viską deriname. Informacija yra visada apsikeičiama iš abiejų pusių. Žinoma tai nauja. Viskas nauja – tai ir yra iššūkis. Aš esu tikras 2017 bolidą kurti bus lengviau, o 2018 dar truputį lengviau, nes tarpusavio supratimas auga, tau tampa aišku kam tiesiai paskambinti dėl tam tikros problemos, bei tampa vis lengviau bendrauti, kai žinai kaip informacija turi būti pateikta vienam ar kitam žmogui, kad darbas vyktų vis sklandžiau.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia