Kaip ir kiekvienam sporte yra antirekordininkų taip ir F1 nėra išimtis, štai didžiausi sportininkų pasiekimai šioje srityje

Chrisas Amonas

Šis sportininkas pirmavo daugiausiai ratų F1 istorijoje ir niekaip neiškovojo pergalės.

Reklama

antirekordininkų

Jam pavyko apsukti net 183 ratus važiuojant pirmoje pozicijoje, tačiau paragauti pergalės šampano taip ir nepavyko.

1968 metais jis pasitraukė net iš trijų GP pirmaudamas, kai buvo likę vos po keletą ratų iki finišo. Tuometinis jo vairuojamas „Ferrari” nepasižymėjo patikimumu.

Kol kas jis yra geriausias pilotas F1 istorijoje neiškovojęs pergalės.

Teo Fabi

Daugiausiai „pole” pozicijų iškovojęs pilotas, tačiau taip ir nepirmavęs lenktynėse.

antirekordininkų

Paprastai iškovojęs „pole” pilotas jau galvoja apie pergalę, tačiau šiam lenktynininkui pavyko kvalifikacijoje nugalėti 3 kartus, tačiau taip ir neapsuko nei vieno rato pirmaudamas.

1986 metais Austrijoje jis pirmavo beveik visą ratą, tačiau prieš pat finišo liniją sugedo jo variklio bolidas taip ir palikęs jį su 0 pirmoje pozicijoje apsuktų ratų.

Narainas Karthikeyanas

Šis Indijos sportininkas gali pasigirti tuo, kad per visą F1 istoriją jo finišo pozicija yra pati prasčiausia.

antirekordininkų

2011 metais čempionate dalyvavo net 12 komandų, o tų metų Europos GP, kuris vyko Valensijoje finišą pasiekė visi 24 sportininkai.

Narainas finišavo 24, o nugalėtojas Sebastianas Vettelis jį tada aplenkė net 3 ratais.

Andrea de Cesaris

Daugiausiai kartų iš eilės nefinišavęs pilotas.

antirekordininkų

Šiam sportininkui priklauso ne vienas antrekordas: daugiausia startų ir nepasiekta pergalė – 208, daugiausia nefinišavimų jo karjeroje – 148, daugiausia kartų nepasiekimų finišo per sezoną iš eilės – 12 ir daugiausia kartų nefinišavo per sezoną – 14.

Labiausiai į akis krenta jo rekordas kai jis net 18 kartų iš eilės atvyko į lenktynes, startavo ir finišo taip ir nepasiekė. Po to kai jis 1985 metais Detroito GP finišavo 10, nuo sekančio GP jis net 16 mėnesių niekaip nesugebėjo pasiekti finišo.

Šis skaičius galėtų būti dar didesnis nei 18, tačiau jis neatvyko į penkias paskutines 1985 sezono lenktynes. Visgi 18 kartų iš eilės yra įspūdingas skaičius.

Jarno Trullis

Daugiausia kartų neapvažiavo pirmo rato.

antirekordininkų

Net 14 kartų Jarno nesugebėjo apvažiuoti pirmo lenktynių rato. 12 kartų tai įvyko dėl to, kad jis sudalyvavo avarijose.

Trulli yra didžiausias pirmojo rato blogiukas F1 istorijoje.

Luca Badoeris

Daugiausia dalyvavimų lenktynėse, tačiau neiškovojo nei vieno taško.

antirekordininkų

Luca per savo karjerą startavo net 50 GP, tačiau nei vieno karto jam nepavyko finišuoti taškuose.

1999 metais Europos GP metu jis važiavo 4 tačiau likus vos saujelei ratų neatlaikė jo „Minardi”.

2009 metais jis gavo auksinę progą, kai po avarijos pakeitė Felipe Massą „Ferrari” komandoje. Visgi jis buvo tokios prastos formos, kad po 2 etapų jis buvo pakeistas kitu lenktynininku, o pats taip ir liko su apvaliu 0 iškovotų taškų grafoje.

Ernstas Looftas

Jam priklauso trumpiausios distancijos nuvažiuotos lenktynėse rekordas.

antirekordininkų

1953 metais Vokietijos GP šis sportininkas startavo pačiame rikiuotės gale. Visgi namų GP jam buvo labai nesėkmingas, nes jo „Veritas” bolidas sugedo vos po 2 metrų.

Stirlingas Mossas

Šis legendinis lenktynininkas yra šiame sąraše, nes jis iškovojo daugiausiai pergalių, bet nei vieno čempiono titulo.

antirekordininkų

Per savo karjerą jis buvo vienas geriausių to laikmečio lenktynininkų. Tuo metu jam pavyko iškovoti net 16 pergalių, kelis sezonus iš eilės jis kovojo dėl čempiono titulo, visgi to jam pasiekti nepavyko.

Gal jam ir būtų pavykę tapti čempionu, tačiau 1962 Goodwoode avarijos metu jis žuvo. Nors ir papuolęs į šį sąrašą, tačiau jis išlieka vienu geriausiųjų F1 istorijoje.

Claudio Langesas

Tai daugiausia kartų atvažiavęs į lenktynes sportininkas, bet taip į jas ir nepapuolęs.

antirekordininkų

Žinoma tuo metu jo atstovaujama „Eurobrun” komanda neturėjo labai konkurencingo bolido, tačiau jo komandos draugas Roberto Moreni sugebėjo 5 kartus iškopti į kvalifikacinius važiavimus.

Claudio buvo lėtesnis už Roberto net keliomis sekundėmis ir kaskart atvažiavęs į GP savaitgalį niekaip nesugebėdavo važiuoti pakankamai greitai, kad jam būtų leista dalyvauti kvalifikacijoje. Langesas 14 kartų bandė bet jam taip ir nepavyko.

Sebastianas Vettelis

Šio sportininko pavardę galima rasti prie daugelio rekordų, tačiau šioje srityje jo rasti tikėtis buvo sunku. Visgi tai greičiausiai karjeroje užsidirbęs baudą sportininkas.

antirekordininkų

Pirmasis Sebo GP savaitgalis buvo su „BMW” komanda 2006 metais Turkijoje. Čia vos sėdęs į bolidą ir išvažiavęs iš garažų jis viršino greitį techninio aptarnavimo juostoje. Jo karjera „švari” buvo vos 6 sekundes.

Antrų laisvųjų treniruočių metu jis buvo pats greičiausias, tad tą nuobaudą visi pamiršo, visgi šį rekordą sumušti ko gero neįmanoma. Na nebent kas nors norėtų specialiai jį „pagerinti”.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia