S. Johansson: F-1 būtina pasitraukti nuo „inžinerijos pornografijos”

2
@Racewatches.com
@Racewatches.com
@Racewatches.com

Buvusio Formulės 1 lenktynininko Stefano Johanssono teigimu, Formulei 1 būtina pasitraukti nuo „inžinerinės pornografijos”, kuriame lenktynininko vaidmuo vis mažesnis.

Švedų lenktynininko komentaras susijęs su paskutinėse trijose lenktynėse Baku, Austrijoje ir Silverstoune išgarsėjusiais įvykiais dėl radijo ryšio perdavimų lenktynininkui draudimų.

Reklama

Paskutinėse lenktynėse Didžiojoje Britanijoje Nico Rosbergas net buvo nubaustas 10 s bauda už tai, kad komanda perdavė jam informaciją kaip susitvarkyti su streikuojančia pavarų dėže. Teisėjai nusprendė, kad ši informacija buvo nelegali ir neatitiko taisyklių.

Buvęs „McLaren” ir „Ferrari” lenktynininkas šią situaciją pavadino visiškai juokinga.

„Formulės 1 inžinieriai sukuria šiuos monstriškus sudėtingus bolidus, paleidžia juos į trasą ir tuomet supranta, kad tai, ką jie sukūrė, kelia milžiniškų problemų. Sudėtingų mechanizmų visuma ant šiuolaikinių automobilių airų niekada neturėjo būti leista. Esant tokiems sudėtingiems mechanizmams, lenktynių inžinieriai kiekviename posūkyje sakydavo lenktynininkams ką įjungti ir kokių veiksmų imtis – žinoma, visa tai yra juokinga,” – teigė švedas.

„Taigi, šiuo metu jie (teisėjai – red. past.) uždraudė visas komunikacijas, tad dabar lenktynininkas negali sužinoti ką daryti, atsitikus kokiam techniniam gedimui. S. Perezo situacijoje Austrijoje, jo inžinieriai dėl taisyklių negalėjo jam pasakyti, kad jo stabdžiai netrukus suges. Įsivaizduokite, jei ši situacija būtų važiuojant iš tunelio Monake. Tam nėra logikos.”

Buvusio lenktynininko teigimu, pagrindinė šios problemos priežastimi tapo tai, jog F-1 automobiliai tapo tokie sudėtingi, kad lenktynininkas nebegali vienas visko suprasti be pagalbos iš techninio aptarnavimo zonos.

„Tai, ką mes turime dabar, aš vadinsiu inžinerine pornografija. Tai viskas ką mes turime. Lenktynininkas pats nesupranta nė pusės to (kas vyksta bolide – red. past.), tad kaip tai gali suprasti žiūrovas,” – retoriškai klausė švedas.

Reklama

2 Komentarai (-ų)

  1. Bent dalinai sutinku su tokiu požiūriu, kita vertus, technologijos žengia į priekį, viskas sudėtingėja, todėl jau niekad nebus, kaip anksčiau, kai pilotai žinojo ne ką mažiau nei inžinieriai.

  2. Auksiniai žodžiai – prisidaro sudėtingų mechanizmų, o paskui uždraudžia padėti juos suprasti lenktynių metu. 😀

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia