

Formulės 1 turbo hibridiniai varikliai sulaukė didžiulės kritikos bangos, vos tik sugrįžo į sportą 2014-aisiais, dėl skleidžiamo garso trūkumo bei kuro efektyvumo charakteristikų.
Tačiau vienoje srityje šių variklių negalima smerkti, ir tai yra galios šaltiniai, kurie varikliui suteikia daug daugiau arklio galių, negu buvę V8 varikliai, kurie buvo naudojami iki 2014.
Naujieji varikliai lengvai pasiekia 900AG ribą, tačiau yra duomenų, kad šis rodiklis jau yra padidėjęs ir „Mercedes” ekipai pavyksta sugeneruoti apie 1000AG įveikiant greituosius ratus kvalifikacijose.
Žinoma, kad šie rodikliai nebus patvirtinti pačių „Mercedes AMG High Performance Powertrains” technikų ir jų vadovo Andy Cowello, kadangi tokia informacija bus laikoma paslaptyje.
Vis dėlto, šaltiniai turintys puikią patirtį tokiose situacijose skalbia, kad naujausios specifikacijos „Mercedes” variklis, kuris buvo pristatytas Belgijos GP, generuoja 980AG.
Tačiau, gamintojas nebuvo įtrauktas į Formulės 1 duomenų rinkimo programos bandymus Singapūro GP metu, tam, kad patikrinti turbo hibridinių variklių pažangą.
Naudojant skleidžiamo garso analizę palyginimui su variklių galia, bei skaičiais iš elektros energijos variklių suteikiamos galios, įdomus dalykas išlindo į dienos šviesą.
Variklio skleidžiamo garso rezultatai, kurie buvo pateikti Motosport.com specialistams, paskatino manyti, kad „Mercedes” variklio galia, piko metu, gali siekti 1000AG.
Visa tai vyksta paskutinėmis kvalifikacijos akimirkomis, kuomet vokiečių komandos pilotai, gali pasinaudoti specialiais nustatymais, kurie padidina variklio galią 50 sekundžių, tam, kad būtų pagerinti kvalifikaciniai pasiekimai.
Prognozės išduoda, kad šis magiškasis mygtukas, suteikiantis galios kvalifikacijoje, kuris pakeičia variklio nustatymus, yra vertas apie 80AG.
Belgijos GP kvalifikacijoje „Mercedes” klientai „Williams” atsiliko tris dešimtąsias sekundės dalis, ir nei vienas „Williams” pilotų tokių magiškų mygtukų pagalbos neturėjo.
Netgi naudojant 980AG, į kuriuos įskaičiuota ir 160AG iš elektros energijos kaupimo sistemų MGU-H ir MGU-K, kas reiškia, kad vidaus degimo variklis generuoja apie 820AG.
Tai absoliučiai įspūdingas pasiekimas, tai yra tik 1,6 kubinių centimetrų variklis, kuris turi apribojimus kurui, kurio galima sunaudoti tik 100 kg per valandą, bei 10500 variklio apsisukimų per minutę, bei krūva kitų priemonių, kurios galėtų padidinti variklių galią yra uždraustos.
Jeigu atimsime 80AG padidinimą iš „Mercedes” kvalifikacijoje, reikštų, kad vokiečių ekipos variklis sugebėtų generuoti 750AG, toks galios skaičius nebūtų apčiuopiamai didesnis, negu „Ferrari” komandos variklio galia, kai tuo tarpu „Renault” ir „Honda” yra šiek tiek toliau už šios ribos.
Atrodo, kad „Mercedes” galios padidėjimas atsiranda būtent tada, kai to labiausiai reikia kvalifikacijoje arba tam tikrose lenktynių situacijose.
Singapūro GP restarto metu, trečiame rate, Nico Rosbergas, magiškuoju mygtuku, iškarto galėjo padidinti atotrūkį nuo Danielio Ricciardo, tam, kad australas būtų už DRS sistemos aktyvavimo ribos, prieš varikliui grįžtant į įprastas darbines ribas.
„Ferrari” komanda atrodo yra geroje pozicijoje ir lenktynių tempas bei nustatymai leidžia važiuoti panašiai kaip ir „Mercedes” – tačiau kritinis momentas yra kvalifikacija.
Šioje srityje inžinieriai Maranelle dirbo ypatingai daug ir sunkiai, bandydami savo pilotams suteikti šansą prilygti „Mercedes” komandai lenktynėse.
„Ferrari” komandai nepavyksta pasiekti 1000AG, dėl patikimumo problemų, kai tuo metu „Mercedes” su patikimumo bėdomis susiduria daug rečiau, tai daug ką sako apie puikiai Andy Cowello ir jo inžinierių komandos atliktą darbą.
Jei kitais metais vėl niekas nepasikeis, tai turbūt FIA ims drausti „Mercedes” variklius ;D
Labai gali būt 😀 bet Ferrari turi panašų variklį, tik jiems trūksta to special boosto , gal jie turi tą boosta gamykloje, bet patikimumo bėdos turbūt kamuoja, bet jau taip rašo motosport
Ferrari bėda, panašu slypi greičių dėžėj, manau variklis nenusileistų Mercedes, bet kai tik atsuka kranus staiga plius 10 pozicijų už dėžės keitimą