
Trečiąją antrųjų bandymų dieną Barselonoje greičiausiai vieną ratą nuvažiavo „Ferrari“ komandos lenktynininkas Sebastianas Vettelis.
Šiandien išskirtinė diena, kadangi iki pietų „Williams“ bolidą pilotavo atsarginis komandos lenktynininkas Robertas Kubica, kuris nuvažiavo 73 ratus ir buvo 8 greičiausias lenktynininkas. Po pietų bolido vairą perėmė kanadietis Lance Strollas. Lenkas bandymuose dalyvaus ir rytoj.
„Renault“ ir „Red Bull“ šiandien išbandė naujus priekinius sparnus, kurio koncepcija skyrėsi nuo prieš tai buvusių ir gali būti, kad šiuos sparnus komandos pasirinks pirmąjam sezono etapui Australijoje.
Tikrą greičio šou surengė „Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis, kuris šiandien daugiau naudojo minkštesnės sudėties padangas. Vokietis prieš pietų pertrauką įveikė ratą per 1:17.182 su hyper minkštosiomis padangomis. Tai buvo neoficialus trasos rato rekordas. Po pietų S. Vettelis pradėjo lenktynių simuliaciją, kuri sutampo su „Red Bull“ vykdoma programa.
F1 specialistai ir žurnalistai pastebėjo, kad „Ferrari“ ekipa, gali būti įdiegusi dvigubą difuzorių savo bolido gale.
Been chatting to a few of the spy photographers. Apparently there’s a lot of interest in Ferrari’s rear end. Some suggestions of a version of something resembling a double diffuser. Unconfirmed if it is what is thought but I found it interesting nevertheless.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) March 8, 2018
Problemų kamuojama „McLaren“ ekipa, kurią šiandien vairavo Stoffelis Vandoorne, iki pietų buvo nuvažiavusi 50 ratų ir nepatyrė jokių gedimų, o belgas buvo penktas greičiausias lenktynininkas rikiuotėje. Tačiau vėliau „McLaren“ ekipa pademonstravo puikų patikimumą ir dieną užbaigė įveikę daugiau nei 100 ratų.
„Mercedes“ lenktynininkas Valtteri Bottas pasaulio čempionų bolidą vairavo iki pietų pertraukos ir sugebėjo nuvažiuoti 97 ratus. Geriausias suomio parodytas laikas buvo 1:19.532, tačiau jis koncentravosi į ilgesnius važiavimus su kietesnėmis padangomis.
Austosport žurnalistas Eddas Straw stebėdamas bolidus trečiąjame trasos posūkyje išskyrė „Red Bull“ bolidą, kuris tą posūkį įveikia idealia linija ir visiškai prilipęs prieš asfalto. Tuo tarpu teigia, kad kartais „Ferrari“ atrodo kiek sunkiau valdomas ir posūkį įveikia kitokia trajektorija.
Pirmoji šios dienos raudona vėliava pasirodė sesijai artėjant į pabaigą, o jos kaltininkas – „Sauber“ lenktynininkas Marcusas Ericssonas. Švedas iš trasos išslydo 4 posūkyje ir užstrigo žvyre.
Daugiausiai ratų šiandien nuvažiavo Sebastianas Vettelis – 188, antroje vietoje pagal nuvažiuotų ratų skaičių liko Maxas Verstappenas – 187, trečias – Pierre Gasly su 169 ratais.
Rezultatai
# | Pilotas | Komanda | Važiuoklė | Laikas | Atsilikimas | Ratai |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | S. Vettelis | Ferrari | SF71H | 1:17.182 | 188 | |
2. | K. Magnussenas | Haas F1 | VF-18 | 1:18.360 | +1.178 | 153 |
3. | P. Gasly | Toro Rosso | STR13 | 1:18.363 | +1.181 | 169 |
4. | N. Hülkenbergas | Renault | RS18 | 1:18.675 | +1.493 | 79 |
5. | C. Sainzas | Renault | RS18 | 1:18.725 | +1.543 | 69 |
6. | S. Vandoorne | McLaren | MCL33 | 1:18.855 | +1.673 | 151 |
7. | M. Ericssonas | Sauber | C37 | 1:19.244 | +2.062 | 148 |
8. | L. Hamiltonas | Mercedes | W09 | 1:19.296 | +2.114 | 84 |
9. | V. Bottas | Mercedes | W09 | 1:19.532 | +2.350 | 97 |
10. | R. Kubica | Williams | FW41 | 1:19.629 | +2.447 | 73 |
11. | S. Perezas | Force India | VJM11 | 1:19.634 | +2.452 | 159 |
12. | M. Verstappenas | Red Bull Racing | RB14 | 1:19.842 | +2.660 | 187 |
13. | L. Strollas | Williams | FW41 | 1:20.262 | +3.080 | 67 |
Didžiausias greitis
# | Pilotas | Greitis |
---|---|---|
1. | S. Vettelis | 291.8 |
2. | V. Bottas | 290.3 |
3. | R. Kubica | 288 |
4. | M. Ericssonas | 288 |
5. | K. Magnussenas | 287.2 |
6. | P. Gasly | 287.2 |
7. | S. Perezas | 287.2 |
8. | L. Strollas | 285.7 |
9. | L. Hamiltonas | 284.9 |
10. | M. Verstappenas | 284.2 |
11. | C. Sainzas | 283.4 |
12. | S. Vandoorne | 283.4 |
13. | N. Hülkenbergas | 281.2 |
O dvigubi difuzoriai neuzdrausti?
Lyg uždrausti, bet galbūt kažkokia spraga yra, kuri leidžia kitaip viską interpretuoti
Tikiuosi ta spraga leis panaikinti skirtuma visiskai pries mercedes
Jeigu neuzprotestuos kas nors :))
Jai spraga kokia pasinaudojo tai protestuok neprotestaves
Gal yra kokie palyginimai ar isvados po pirmuju bandynu?
Sunku pasakyti, bet jeigu įdomu sužinoti kažkokius skirtumus tarp komandų, siūlyčiau Youtube pasieškoti Teds Notebook 2018 serijų, arba nusikelti į f1technical.net foruma. Ten aerodinamikos specai diskutuoja apie kiekvienos komandos sprendimus su nuotraukomis ir paaiškinimais