Antrieji bandymai. Trečioji diena: grečiausais Sebastianas Vettelis

7
sebastian vettel

Trečiąją antrųjų bandymų dieną Barselonoje greičiausiai vieną ratą nuvažiavo „Ferrari“ komandos lenktynininkas Sebastianas Vettelis.

Šiandien išskirtinė diena, kadangi iki pietų „Williams“ bolidą pilotavo atsarginis komandos lenktynininkas Robertas Kubica, kuris nuvažiavo 73 ratus ir buvo 8 greičiausias lenktynininkas. Po pietų bolido vairą perėmė kanadietis Lance Strollas. Lenkas bandymuose dalyvaus ir rytoj.

Reklama

„Renault“ ir „Red Bull“ šiandien išbandė naujus priekinius sparnus, kurio koncepcija skyrėsi nuo prieš tai buvusių ir gali būti, kad šiuos sparnus komandos pasirinks pirmąjam sezono etapui Australijoje.

Tikrą greičio šou surengė „Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis, kuris šiandien daugiau naudojo minkštesnės sudėties padangas. Vokietis prieš pietų pertrauką įveikė ratą per 1:17.182 su hyper minkštosiomis padangomis. Tai buvo neoficialus trasos rato rekordas. Po pietų S. Vettelis pradėjo lenktynių simuliaciją, kuri sutampo su „Red Bull“ vykdoma programa.

F1 specialistai ir žurnalistai pastebėjo, kad „Ferrari“ ekipa, gali būti įdiegusi dvigubą difuzorių savo bolido gale.

Image

Problemų kamuojama „McLaren“ ekipa, kurią šiandien vairavo Stoffelis Vandoorne, iki pietų buvo nuvažiavusi 50 ratų ir nepatyrė jokių gedimų, o belgas buvo penktas greičiausias lenktynininkas rikiuotėje. Tačiau vėliau „McLaren“ ekipa pademonstravo puikų patikimumą ir dieną užbaigė įveikę daugiau nei 100 ratų.

„Mercedes“ lenktynininkas Valtteri Bottas pasaulio čempionų bolidą vairavo iki pietų pertraukos ir sugebėjo nuvažiuoti 97 ratus. Geriausias suomio parodytas laikas buvo 1:19.532, tačiau jis koncentravosi į ilgesnius važiavimus su kietesnėmis padangomis.

Austosport žurnalistas Eddas Straw stebėdamas bolidus trečiąjame trasos posūkyje išskyrė „Red Bull“ bolidą, kuris tą posūkį įveikia idealia linija ir visiškai prilipęs prieš asfalto. Tuo tarpu teigia, kad kartais „Ferrari“ atrodo kiek sunkiau valdomas ir posūkį įveikia kitokia trajektorija.

Pirmoji šios dienos raudona vėliava pasirodė sesijai artėjant į pabaigą, o jos kaltininkas – „Sauber“ lenktynininkas Marcusas Ericssonas. Švedas iš trasos išslydo 4 posūkyje ir užstrigo žvyre.

Daugiausiai ratų šiandien nuvažiavo Sebastianas Vettelis – 188, antroje vietoje pagal nuvažiuotų ratų skaičių liko Maxas Verstappenas – 187, trečias – Pierre Gasly su 169 ratais.

Rezultatai

 #  Pilotas  Komanda Važiuoklė  Laikas  Atsilikimas  Ratai
1. S. Vettelis Ferrari SF71H 1:17.182 188
2. K. Magnussenas Haas F1 VF-18 1:18.360 +1.178 153
3. P. Gasly Toro Rosso STR13 1:18.363 +1.181 169
4. N. Hülkenbergas Renault RS18 1:18.675 +1.493 79
5. C. Sainzas Renault RS18 1:18.725 +1.543 69
6. S. Vandoorne McLaren MCL33 1:18.855 +1.673 151
7. M. Ericssonas Sauber C37 1:19.244 +2.062 148
8. L. Hamiltonas Mercedes W09 1:19.296 +2.114 84
9. V. Bottas Mercedes W09 1:19.532 +2.350 97
10. R. Kubica Williams FW41 1:19.629 +2.447 73
11. S. Perezas Force India VJM11 1:19.634 +2.452 159
12. M. Verstappenas Red Bull Racing RB14 1:19.842 +2.660 187
13. L. Strollas Williams FW41 1:20.262 +3.080 67

Didžiausias greitis

 #  Pilotas  Greitis
1. S. Vettelis 291.8
2. V. Bottas 290.3
3. R. Kubica 288
4. M. Ericssonas 288
5. K. Magnussenas 287.2
6. P. Gasly 287.2
7. S. Perezas 287.2
8. L. Strollas 285.7
9. L. Hamiltonas 284.9
10. M. Verstappenas 284.2
11. C. Sainzas 283.4
12. S. Vandoorne 283.4
13. N. Hülkenbergas 281.2
Reklama

7 Komentarai (-ų)

    • Lyg uždrausti, bet galbūt kažkokia spraga yra, kuri leidžia kitaip viską interpretuoti

    • Sunku pasakyti, bet jeigu įdomu sužinoti kažkokius skirtumus tarp komandų, siūlyčiau Youtube pasieškoti Teds Notebook 2018 serijų, arba nusikelti į f1technical.net foruma. Ten aerodinamikos specai diskutuoja apie kiekvienos komandos sprendimus su nuotraukomis ir paaiškinimais

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia