Australijoje vos po 13 ratų iš lenktynių turėjo pasitraukti Pierre Gasly, dėl MGU-H generatoriaus gedimo, kuris „Honda“ teigimu pažeidė ir patį variklį.
Tad „Honda“ nusprendė į abu bolidus sumontuoti patobulintus turbokompresorius ir MGU-H generatorius. O Pierre bus keičiamas ir pats vidaus degimo variklis.
„Toro Rosso“ komandos lenktynininkai taip beveik užsitikrina sau starto pozicijų baudas vėlesnėje sezono stadijoje, nes visų šių keičiamų elementų per sezoną galima sunaudoti vos po 3.
„Be abejonės sprendimas keisti variklio komponentus jau prieš antrą etapą nėra nei lengvas, nei idealus. O dar žinant, kad per visą sezoną, galima naudoti vos 3“, – sako Toyoharu Tanabe iš „Honda“.
„Tačiau mes tikimes, kad tai yra teisingas kelias, mes nenustosime tobulinti savo produkto tam, kad užtikrintume, kad tokios problemos nepasikartotų.“
Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…
Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…