Didžiausias matomas skirtumas, tai japonai turbo kompresorius sumontavo kitoje vietoje, todėl būtina keisti bolido važiuoklę.
„Varikliai yra visiškai skirtingi”, – sako Jamesas Key, „Toro Rosso” technikos direktorius. „Tai labai gražiai sudėliotas variklis, tačiau jis visiškai kitokios architektūros.”
„Mes laikomės keleto taisyklių, pavyzdžiui jei bolidas buvo tobulinamas vienoje srityje, tarkim aero, tai nereikia visko nubraukti. Mes nepradedame kurti visko nuo 0 visose srityse.”
„Bolidą mes pritaikėme kiek įmanoma geriau. Visa tai vedė prie to, kad reikėjo keisti važiuoklės dizainą, taip pat kaip veikia pavarų dėžė ir t.t. Mes tesėme savo pernykščio bolido tobulinimą.”
Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…
Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…