Iki šiol keturi variklių tiekėjai esantys Formulėje 1 atmetė FIA siūlomas naujo variklio taisykles.
FIA nori atsikratyti MGU-H generatoriaus, kuris surenka energiją iš besisukančio turbokompresoriaus.
Nors šis elementas yra galingas ir patį variklį padaro ekonomiškesniu, FIA ir „Liberty“ mano, kad būtent jis gerokai išpučia variklio kainą. Be to niekaip neįžvelgiama sąsajų su tokios technologijos pritaikymu paprastiems gatvei skirtiems automobiliams.
Kinetinės energijos generatorius turėtų išlikti ir 2021 metais.
Visgi visi keturi variklių gamintojai vieningai sako, kad jie nenori, kad MGU-H būtų naikinamas, nes jo tiesiog nusukti nuo variklio bloko neužtenka. Tam, kad jo nebebūtų nuo 2021 reikės iš pagrindų kurti visiškai naują variklį.
FIA ir F1 vieningai atkerta, kad su šiuo variklio modeliu naujų gamintojų į sportą pritraukti niekaip nepavyks.
Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…
Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…