Naujienos

„Renault” teigia radę greičio trūkumo priežastis

„Renault” inžinieriai išplatino pranešimą, kad jie jau išsiaiškino, kodėl jiems trūko tempo lenktynių metu ir tai turėtų pasikeisti artimiausiu metu.

Pažvelgus į kvalifikacijos rezultatus, neatrodo, kad prancūzų komanda labai stokotų greičio, pavyzdžiui paskutiniuose dviejuose etapuose Hulkenbergas kvalifikavosi 7. Tačiau vos ateina lenktynių metas, abu pilotai pradeda ristis rikiuote žemyn ir per tris etapus šios komandos atstovai sugebėjo komandai iškovoti vos 2 taškus.

Bobas Bellas, komandos technikos vadovas, sako, kad supranta kodėl lenktynininkai nepasiekia trokštamų rezultatų ir, kad jie dirba iš visų jėgų, siekdami išspręstų valdymo problemas.

„R.S.17 (bolido modelis) nėra taip gerai subalansuotas, kaip mes norėtume, kai reikia važiuoti ilgas distancijas. Nors kvalifikacijoje galima su tuo susitvarkyti, nes naujos padangos kompensuoja bolido trūkumus. O ilgose distancijose išlaikyti pastovų tempą yra labai sunku.

Mūsų bolidas yra labai nestabilus įvažiuojant į posūkius, viduryje posūkio seka nepasukamumas, o po to ir vėl nestabilus išvažiuojant, o tai iškelia didelių sunkumų norint kuo greičiau įsibėgėti. Visa tai pašalinus mes turėsime labai gerą bolidą lenktynių metu. Mes tikime, kad visos bėdos yra susijusios su aerodinamikos paketu, tad sprendimų pirmiausiai ieškome čia. Kai tik išspręsime bėdas, susijusias su įvažiavimu į posūkį, visa kita taps daug paprasčiau.

Labiausiai džiugina tai, kad mums netrūksta greičio, kai reikia dalyvauti kvalifikacijoje. Tad dabar ieškome kaip tą lygį perkelti ir į varžybų dieną. Daug lengviau yra surasti sprendimą, kaip kvalifikacijoje turimą tempą perkelti į lenktynes, nei bandyti ieškoti kodėl nėra tempo apskritai.”

„Renault” bandymu metu Bahreine išbandė naują priekinį sparną ir tikisi, kad su šiuo patobulinimu Rusijos GP, kuris vyks ateinantį savaitgalį, seksi geriau.

„Mes išbandėme keltą naujų detali, tarp jų ir naujo dizaino priekinį sparną. Jis sukurtas taip, kad padidėtų aerodinamikos efektyvumas ir pagerinti lenktynių tempą. Labai gerai, kai vos įvykus GP savaitgaliui toje pačioje trasoje gali atlikti ir bandymus, tada galima labai puikiai matyti, kaip veikia tavo pakeitimai”, – baigė dėstyti mintis Bellas.

Share
Publikavo
STFU

Paskutinės naujienos

Abu Dabio GP: kvalifikacijos rezultatai

Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…

prieš % dieną(-as)

Abu Dabio GP: treniruotės #3 rezultatai

Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…

prieš % dieną(-as)

Abu Dabio GP: treniruotės #2 rezultatai

Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…

prieš % dieną(-as)

Abu Dabio GP: treniruotės #1 rezultatai

Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…

prieš % dieną(-as)

Kataro GP: greičiausi ratai

Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…

prieš % dieną(-as)

Kataro GP: lenktynių rezultatai

Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…

prieš % dieną(-as)