Visa tai turėtų įvykti todėl, kad bus naudojamos naujos padangos, bei dėka bolidų tobulinimo.
2017 dauguma skundėsi, kad pateikiami padangų mišiniai yra per kieti. Ateinantį sezoną padangų mišiniai yra minkštinami viena pakopa, be to atsiranda visiškai minkštas padangų mišinys – hypersoft.
„Visada būna pagreitėjimas, net jei nėra didelio pokyčio taisyklėse”, – sako Mario Isola. „Mes manome, kad nuo paskutinių 2017 GP iki pirmųjų 2018 GP bolidai dėka komandų įdėto milžiniško darbo pagreitės apie sekundę per ratą.
„Be viso to kiekvienam ateinančiam etapui, mes atvešime minkštesnes padangas, nei pernai. Pirmoje sezono pusėje skirtumas išvis bus didžiulis, nes nuo etapo Anglijoje mes pakeitėme savo strategiją ir požiūrį į ateinančius etapus.”
„Viską susumavus aš manau kad trasos rato įveikimo laikas sutrumpės apie 1-1,5 sekundės.”
„Didžiausias skirtumas yra tas, kad visi mišiniai yra per vieną pakopą minkštesni. Pernai mes buvome per daug konservatyvūs. Hypersoftai tikrai yra labai labai minkšti. Tai tikrai yra ekstremalus sprendimas, bet mes norėjome turėti tokio mišinio padangas.”
„Dabar mes bandome suprasti, kur jas bus protinga naudoti. Tam mums reikės trupučio daugiau duomenų. Greičiausiai Monakas bus pirmasis GP, kuriame pamatysime šias padangas.”
Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…
Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…