Pagrindinė protestų priežastis buvo ta, kad atsisakoma MGU-H generatorių. Pagal gamintojus, jei būtų atsisakoma šių generatorių, tai variklius reikės kurti visiškai naujus, tiesiog nuimti juos nuo esamų variklių nepakaks. Reikės kurti visiškai naujus variklius, o tai kainuos milijonus.
Toto Wolffas sako, kad nors juos strategijos grupė įtikino, kad tai naudinga, tačiau jie vistiek tiki, kad tai žingsnis atgal.
„Mes nusileidžiame kai kuriais klausimais“, – sako T. Wolffas. „Mes sutinkame, kad MGU-H generatorių nebeliktų, bet mes liekame prie savo nuomonės, kad tai grįžimas atgal.“
„Mes sutinkame, tik dėl to, kad būtų priimtas kompromisas: apsukų skaičius didėja, taip pat ir su kuro limitu – mes tapsime mažiau priklausomi, nuo kuro kiekio bakuose.“
„Dėl būsimų variklių, mes visi jau esame beveik susitarę“, – sako austras. „Visgi dabar liko labai svarbus klausimas – išlaidos. Kaip užtikrinti, kad mes per ateinančius dvejus metus neišleistume dvigubai daugiau nei dabar, kol kursime naują variklį.“
Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…
Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…