@corrieredellosport.it
Dramatiškose Azerbaidžano GP lenktynėse netrūko dramatizmo ir tiesioginėje akistatoje trasoje tarp čempionato lyderių Sebastaiano Vettelio iš „Ferrari” ir „Mercedes” atstovo Lewiso Hamiltono.
20-ame lenktynių rate, saugos automobiliui besirengiant palikti trasą, S. Vettelis netikėtai kliudė staigiau stabdžiusio L. Hamiltono bolido galą.
Incidentas ir „stabdžių testas” čempionato lyderį stipriai suerzino ir šis, prisigretinęs prie L. Hamiltono bolido, nestipriai kliudė šio ratą.
Lenktynių teisėjai tokį vokiečio manevrą įvertino dešimties sekundžių „stop and go” bauda.
Ironiška, kad emocijų nevaldymas S. Vetteliui kainavo galimą pergalę, kadangi vėliau netikėtai L. Hamiltonui teko pasukti į boksus dėl sulūžusių atlošo fiksatorių ir vokietis iki baudos pirmavo lenktynėse.
Nepaisant to, S. Vetteliui po baudos pavyko į trasą išvažiuoti prieš pat britą ir iki finišo jų tarpusavio pozicijos jau nebepakito.
Pat L. Hamiltonas incidente jokios savo kaltės neįžvelgė ir S. Vettelio elgesį pavadino gėdingu.
„Aš kontroliuodavau tempą, o sulėtėjau toje pačioje vietoje, kaip ir po kitų restartų. Jis turbūt miegojo ir įvažiavo į mane, bet tai nėra mano problema. Važiavimas šalia ir tyčinis įvažiavimas į kitą pilotą bei išsisukimas be didelių nuostolių, atvažiuojant ketvirtam, yra gėdinga. Jei sąžiningai, manau, jis užtraukė sau gėdą”.
Britas taip pat apeliavo į tai, kad vokietis galėjo padaryti neigiamą įtaką jaunajai Formulės 1 žiūrovų kartai.
„Manau, yra pavojinga kitam pilotui sukelti riziką, laimei, važiavome lėtai. Jei būtume važiavę greičiau, galėjo baigtis daug blogiau. Įsivaizduokite vaikus, šiandien žiūrėjusius Formulę 1 ir pamačiusius tokį elgesį iš keturiskart pasaulio čempiono. Manau, tai pasako viską”.
Po Azerbaidžano GP S. Vettelio persvarą prieš L. Hamiltoną padidėjo dviem taškais – iki 14.
Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…
Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…
Žiūrėti komentarus
Pritarciau Hamiui sikart...
Beje Vettelis gavo tris baudos taskus ir dabar dar vienas ir atostogos nuo vieno etapo
Na taip Vettelis pasielgė tikrai gėdingai, čia nėra apie ką kalbėti.
Bet, Hamiltonas sakydamas 'liepkite Valtteri pristabdyti, kad aplenktume Vetteli' tai irgi ne kas kitas kaip gėdinga.
Lygiai tas pats ir su Bottu, jis sugadino Kimio lenktynes antrame posūkyje, bet pats finišavo antroje vietoje. Tai pagal Lewisą čia irgi turėtų būti neteisinga.
Žiūrint, kaip pažiūrėsi. Pagal mergaitišką šių dienų traktavimą, tai gal ir gėdinga, bet jei žiūrėti vyriškai, prieš 30 metų Hamis po tokio "brake testo" nuo savo dievuko Sennos būtų gavęs į dūdą.
O šiaip vyksta kova dėl titulo, emocinė įtampa didelė, Vettelis pasikarščiavo. Kita vertus, dėl Vettelio pasikarščiavimo Hamiltonas pozicijos neprarado, bolidas taip pat nebuvo apgadintas, tai nesuprantu, kodėl kai kurie komentarai įvairių saitų komentaruose taip myža į batą. Nebūkim mergaitės. Vyksta kova, o dėl tokių incidentų tik įdomiau.
*komentatoriai
Na žinoma, kad Hamio pusė nepatenkinta, nes Vettelis vaikiškai pasiėlgė privažiavęs iš šono ir bakstelėjęs į ratus. Realiam pasaulyje tau atimtų teises už tai.
O šiaip Hamiui tas bakstelėjimas į galą žalos padarė, pažeidė difuzorių
1.Aš kalbėjau apie bakstelėjimą į ratą, ten žalos jokios nebuvo padaryta.
2. Dėl bakstelėjimo į galą labiau pats Hamis kaltas, per staigiai stabdęs, o ne Vettelis.
3. Tas difuzoriaus apgadinimas buvo tik kosmetinio pobūdžio ir įtakos greičiui neturėjo.
2. Nekaltas. Nes negavo baudos, ir telemetrija parodė, kad jis nestabdė
3. Iš kur žinai, kad tai greičiui įtakos neturėjo ? Nes man pasirodė, kad Hamiltonas nebuvo toks spėrus, kaip važiuodamas pirmas.
sutinku.
Ir manau teorinai argumentai:
1. po sc - lyderis reguliuoja tempa (turbut nereikia MSC priminti stiliaus)
2. kazkada agurkais vienus pilotus vetelis vadino, tai cia matosi kad nesuaugo su metais ir daro tokius dalykus...
3. Pirmaudamas visada važiuoji greičiau nei važiuodamas paskui varžovę, nes turi švarią trasą ir diktuoji tempą. Gale Hamis ne vieną purple sektorių įveikė, tai paie kažkokį sulėtėjimą gal nereikėtų kalbėti :)