[media-credit id=3 align=”alignnone” width=”1280″]
„Haas” komandos vadovo Guntherio Steinerio teigimu, čempionato debiutantėms turėtų būti suteikiama galimybė atlikti papildomus bandymus.
Prieš pirmąsias 2016 m. sezono lenktynes Australijoje buvo vos aštuonios bandymų dienos, per kurias „Haas” savo naujuoju automobiliu įveikė 2206 kilometrus, t. y. mažiau nei bet kuri kita komanda, išskyrus „Sauber”, pasirodžiusią tik paskutiniuosiuose bandymuose.
„Kaip nauja komanda, mes norėtume turėti galimybę išbandyti (bolidą – red. past.) keliomis dienomis ilgiau nei kitos komandos. Suteikite naujoms komandoms trijų ar daugiau papildomų bandymų dienų dovanėlę, kad galėtume geriau perprasti bolidą ir pagerinti bendrą komandos darbą. Tai padėtų išvengti nedidelių klaidų, kurios kartais turi ženklias pasekmes. Tai būtų padėję išvengti problemų, kurias mes turėjome Kinijoje”, – teigė G. Steineris.
„Haas” ekipa turėjo bėdų, susijusių su nauju priekiniu sparnu, kurį pirmą kartą išbandė Kinijoje.
Primename, kad Formulėje 1 debiutuojanti amerikiečių ekipa netikėtai sėkmingai pasirodė pirmuosiuose dviejuose sezono etapuose Australijoje ir Bahreine, kur komandos pilotas Romainas Grosjeanas finišavo atitinkamai šeštas ir penktas, tačiau Kinijoje „Haas” liko be taškų.
Abu Dabio GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Charles Leclerc - 1:26.725…
Baigėsi Abu Dabio GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri,…
Abu Dabio GP startinė rikiuotė. Iš pirmosios pozicijos lenktynėse startuos Max Verstappen, antroje pozicijoje lenktynes…
Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Žiūrėti komentarus
Logiški pamąstymai. Apskritai, tai taupymas nukreiptas klaidingomis kryptimis. Reikia ne padangas ar kurą taupyti (kas neleidžia pilotams išspausti maksimumo), bet ten, kas neatsiliepia vaizdui trasoje, pvz., restruktūrizuojant personalą, ieškant pigesnių (bet ne prastesnių) tam tikrų prekių tiekėjų, atsisakant nebūtinų išlaidų ir t .t.
kas liečia Haas, tai aš manau jų šitos nuomonės nelabai kas klausysis, nes jie ir taip super duper pasirodė pirmuose GP. va jei būtų ėję ankstesnių pirmtakų pėdom, tada gal, nes oi ir mes pamenam, kaip buvo sunku, o dabar tai manau visų galvose pfffffffff bandymų tai reikia Manor, Sauber, Renault, pernai McLaren :D