Charie Whitingas ir FIA yra patenkinti „Ferrari“ ERS sistemos legalumu, todėl kitų komandų skundai, kad italai nelegaliai naudoja elektros sistemas – neteisingi.
Per Azerbaidžano GP savaitgalį buvo spekuliacijų, kad komanda naudoja unikalų baterijos dizainą, kuris leidžia „Ferrari“ apeiti FIA sensorius ir viršyti 120kW limitą, kuris gali būti panaudotas iš MGU-K.
Kad išsklaidytų visas kalbas, komanda sutiko naudoti papildomą sensorių ir atnaujintą programinę įrangą. C. Whitingas sako, kad būtent tai įrodo, jog „Ferrari“ taisyklių nesulaužė.
„Turėjome abejonių Baku, kurias buvo sunku paaiškinti, tačiau mes viską kartu su jais išsprendėme“, – sakė FIA direktorius.
„Taisyklės sako, kad dalyvio pareiga patenkinti FIA ir įrodyti, kad jų bolidas visais atvejais atitinka taisykles. Tada jie turėjo sunkumų, kad mus patenkintų paaiškinimai, tačiau Monake, mums yra viskas aišku.“
„Mes norėjome viską apie tai sužinoti ir Ispanijoje jie atliko keletą matavimų, kad mes viską dar aiškiau suprastume. Kai žiūrėjome į duomenis, mes buvome tuo patenkinti.“
Pirmasis iškėlęs šį klausimą buvo James Allisonas, kuris buvo „Ferrari“ komandos technikos skyriaus vadovas, o vėliau perėjo dirbti į „Mercedes“.
„Šios nepagrįstos spekuliacijos išplito po visą padoką lyg nevaldoma ugnis“, – sakė C. Whitingas.
Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…
Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…