Kategorijos Naujienos

Ar „ryklio pelekas” šiemet sugrįš?

Vienas techninis sprendimas, susijęs su 2017 metų sezono reglamento pakeitimais gali nustebinti daugelį. Kai kurios komandos šį sezoną gali pasidabinti – „ryklio peleku”. Tai aerodinaminis elementas. Išilgai esantis bolido sparnas, tiesiai virš variklio gaubto. Paskutinį sykį panašus sprendimas buvo taikomas 2011.

Pakeitimai taisyklėse gali paskatinti šio elemento sugrįžimą. Tai labiausiai siejama su žemesniu bei platesniu galiniu sparnu. Praėjusiai metais galinis sparnas buvo 950mm aukščio bei 750mm pločio. Šiemet galinio sparno aukštis sumažės 150mm ir sieks 800mm. Tačiau plotis padidės, nuo 750mm iki 950mm. Tai reiškia, kad daugelio bolidų galinis sparnas patirs dar didesnes apkrovas. Tam labiausiai įtakos darys turbulencija, susidaranti dėl priekinės pakabos ir važiuoklės elementų.

Šis aerodinaminis sprendimas pirmą karta pasirodė 2008. Tada Red Bull inžinieriai pritaikė šią technologiją RB4 bolidui. Šis elementas padeda nukreipti oro srautą nuo galinio sparno, taip sumažinama sparną veikianti apkrova. Tai ypač efektyvu bolidui įveikiant posūkį.

Ironiška, tačiau Red Bull yra viena iš tų komandų, kuri greičiausiai nenaudos šio aerodinaminio sprendimo. Nes jau dabar komanda pasižymi kaip viena pažangiausių aerodinamikos srityje. Palikdama už savęs tokias ekipas kaip Mercedes bei Ferrari.

 

Žiūrėti komentarus

Share
Publikavo
Dovydas

Paskutinės naujienos

Abu Dabio GP: kvalifikacijos rezultatai

Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…

prieš % dieną(-as)

Abu Dabio GP: treniruotės #3 rezultatai

Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…

prieš % dieną(-as)

Abu Dabio GP: treniruotės #2 rezultatai

Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…

prieš % dieną(-as)

Abu Dabio GP: treniruotės #1 rezultatai

Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…

prieš % dieną(-as)

Kataro GP: greičiausi ratai

Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…

prieš % dieną(-as)

Kataro GP: lenktynių rezultatai

Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…

prieš % dieną(-as)