Pakartotinis lenktynių startas.
FIA patvirtino svarbų patobulinimą, kuris turėtų sumažinti sumaištį dėl startinių pozicijų baudų, kai daugelis pilotų gauna nuobaudas dėl bolide keičiamų komponentų.
Italijos GP buvo viena iš daugelio lenktynių šiais metais, kuriose baudos dramatiškai pakeitė startinę rikiuotę ir tik keturi pilotai startavo savo vietose, kurias jie užėmė kvalifikacijoje. Tai vyko dėl taisyklės, kuri leidžia panaudoti tik keturis variklius per sezoną.
Tai iš esmės keisis 2018 metais ir bus galima panaudoti tik tris variklius per visą sezoną, todėl tikimasi, kad baudų dar labiau padaugės. Šį sezoną buvo skirta daugiau nei 700 startinių pozicijų baudų. Tačiau FIA ėmėsi darbo, kad supaprastintų šią sistemą.
Jeigu lenktynininkas gaus didesnę nei 15 startinių pozicijų baudą, jis privalės startuoti iš rikiuotės galo. Jeigu nubausta daugiau nei vienas lenktynininkas, jie bus išrikiuoti pagal tai, kada bauda buvo pritaikyta.
„Pakeitimas dėl variklio baudų sistemos buvo patvirtintas. Jeigu lenktynininkas gaus baudą, kuri viršija 15 startinių pozicijų, jis privalės startuoti iš rikiuotės galo”, – teigiama pranešime.
„Jeigu daugiau nei vienas lenktynininkas viršys šią ribą, jie bus išrikiuoti peletono gale pagal tai, kada bauda buvo pritaikyta.”
Dar keletas pakeitimų buvo patvirtinta, tačiau apie juos plačiau pakomentuota nebuvo.
Baigėsi Abu Dabio GP kvalifikacija. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Lando Norris,…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #3. Geriausią laiką parodė George Russell, antroje vietoje liko Lando…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #2. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Baigėsi Abu Dabio GP treniruotė #1. Geriausią laiką parodė Lando Norris, antroje vietoje liko Max…
Kataro GP greičiausi ratai. Greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką užfiksavo Oscar Piastri - 1:22.996 (44…
Baigėsi Kataro GP lenktynės. Geriausią laiką parodė Max Verstappen, antroje vietoje liko Oscar Piastri, trečioje…